Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля за съвет - нов съм! 147 или GTV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    На моя пост не отговори - подържал ли си Алфа комън рейл или си чел как се подържа?
    Аз до сега съм имал 3 дизела плюс 2 буса и к`ви ли не дивотии са се случвали, ама дюзи и помпи не съм пипал, ма явно колегата е имал много повече та знае - то обикалянето около една кола е дооооста по-различно от това да я караш
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
      Дюзи на 300 000 ще са за смяна 1000% а те не са ьофтини и са консуматив,както и помпите за налягане на нафта, това стига да ти пламне главата...какви бас каси какви 5 лева какъв тунинг..ако си сложиш 100 литра бутилка за газ в багажника ти трябва ван да не намалее багажника за коли от класа на 147 има 40 литра пури..дизел да си купиш нов да си спокоен но втора ръка на 10 години на 300 хиляди не е за него...
      Ми мойта е на около 400 000км.

      Така, че коментирай твойта си кола.......

      Кола втора употреба си е късмет.....
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
        ...как ти го роди това нещо главата ,аз немога да разбера....
        Лесно ако мислиш с твоята.. вярваш ли че дизел на 10г. и няма да е на 300 хиляди и хората в Европа затова карат дизели за каране,"ефтината икономия на гориво" понеже съм обикалял автокъщи в чужбина там дизелите винаги са със повече пробег даже и и в чуждите саитове се вижда...както и да е...[/QUOTE]

        Това са лафове на джамбазин които иска да си продаде бензиновия кош. Да отбележа че средно статистически
        16v. TS e за сегменти около 200к км. CF3 ката а тя е на 147 има дебитомер 95% за смяна, свещи 100% за смяна, бубини да се проверят ма цените са им ударни, обслужване освен това и нека не забравяме 3те ламбда сонди и катализаторите ако е 120коня + вариатор Турбината на 115 ката много много трудно се троши, колата гори с поне 2-3 литра надолу на 100км. и е в пъти по приятна за каране от некои мъртав 105-120 коньов ТС.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #79
          Не се карайте колеги! Този спор, дали да е бензин или дизел си го има от както има и коли! Нямам претенции - всичко е до късмет!

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от kachaka Покажи съобщение
            Не се карайте колеги! Този спор, дали да е бензин или дизел си го има от както има и коли! Нямам претенции - всичко е до късмет!
            Никои не се кара с никои, но 3ма-4ма заклети бензинджии демек и аз ти го казваме най-приятелски. В случая имаш един от най-сполучливите мотори на Алфа JTD от последните 10 години и най-трошливия т.е. 16v.TS и скачат колеги които са от 4-5 месеца с Алфа и са слушали некви градски легенди за JTD или ги бъркат с помпа дюза на Ваг овете.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #81
              Така е...За момента най-заклетите бензиниджии и собственици НЕ на един, а на по няколко предходни TwinSparka ти казват да избереш дизела...Сам си прави сметката...Пу пу да не им е уроки на техните ТС-ове
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #82
                Те може да искат хората да си купуват повече дизели и цените на туйнспарковете да паднат, след което да си купят тия същите хора туйнспаркове еФтинджос и да почнат да мачкат джейтидита по светофарите и да им се смеят, щото примерно карат по-евтин и по-вървящ вариант на същата кола

                ПС: аз също бих си взел едно дизелче, ама от тия с "М" накрая

                Comment


                • #83
                  На жтд съм му се нарадвал одавна..3 съм сменил и съм се нагледал на ждт и на турбини,помпи и т.н. ...за млад шофьр е наи добре бензинова кола под 2.0 а които иска да кара дизел...навъртаите по 60 хиляди за 3 месеца с жтд и да видим как ще е.. добър дизел е на 155 2,5 тди...да не обръщаме спора на дизел бензин ще стане глупост..щом давам оценки за дизели значи съм карал такива,подържал и т.н. ....
                  kachaka вземи си кола да ти е удобно вътре,да те вози добре а не да има ми тя е зле вътре ама е гори малко примерно не ти е ли е удобно в колата заеби всички екстри и фешъни..
                  Амбицията е последното убежище на неудачника

                  Comment


                  • #84
                    Да напиша 2 реда и аз.Сега ако трябва да си купувам 2 Алфа бих си зел 147 или 156SW 1,9jtd -140/150кс. Даже няма да се замислям.А това които ти вика да си купиш 1,6 ТС и ти казва че ще ти гори малко и евтино се поддържа значи е....... Ако ще е бензинова по-добре да е 2.0 иначе всичко друго е компромис.Нов алфист с ЦФ3 1,6 ще се хванеш за главата (да не се засягат собствениците) пак ще ти дава 11-12 в града (София) и 2.0 толко харчи!!!
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      то бензин наи добре 3,2 ама нали знаете...аз примерно не бих отказал дизел алфа Гт но Гт Гта е истината..
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                        На жтд съм му се нарадвал одавна..3 съм сменил и съм се нагледал на ждт и на турбини,помпи и т.н. ...за млад шофьр е наи добре бензинова кола под 2.0 а които иска да кара дизел...навъртаите по 60 хиляди за 3 месеца с жтд и да видим как ще е.. добър дизел е на 155 2,5 тди...да не обръщаме спора на дизел бензин ще стане глупост..щом давам оценки за дизели значи съм карал такива,подържал и т.н. ....
                        kachaka вземи си кола да ти е удобно вътре,да те вози добре а не да има ми тя е зле вътре ама е гори малко примерно не ти е ли е удобно в колата заеби всички екстри и фешъни..
                        Емииии да ти явно си единствения........
                        Па викаш ТС-а "даже и на сервиз не е одил"....... За тва ся е в почивка.......


                        Към младежа дет ша купува кола, някой приятел дет разбира да прочете темата и кат ходиш да гледаш коли го взимаш с теб.... Той ша ги гледа с други очи......
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Емииии да ти явно си единствения........
                          Па викаш ТС-а "даже и на сервиз не е одил"....... За тва ся е в почивка.......


                          Към младежа дет ша купува кола, някой приятел дет разбира да прочете темата и кат ходиш да гледаш коли го взимаш с теб.... Той ша ги гледа с други очи......
                          Нe съм единствен...написах ви навъртаите за 2-3 месеца по 60-70 км. да видим как и що е ...ТС да не съм ходил на сервиз понеже внимателно съм избирал при покупката за 2 месеца има 7-8 хиляди без проблем...
                          Амбицията е последното убежище на неудачника

                          Comment


                          • #88
                            Интересна темичка

                            Ако аз бях на мястото на колегата,нямаше да се мъдря много много, докато(ако) не е продадена още тая кола :

                            http://147.sechkov.com/
                            Last edited by abart_; d.m.y г., 13:13.
                            146 Turbo

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                              Интересна темичка

                              Ако аз бях на мястото на колегата,нямаше да се мъдря много много, докато(ако) не е продадена още тая кола :

                              http://147.sechkov.com/
                              Точно с тая според мен не се закачайте продаде се 3 пъти за няколко месеца
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                                Нe съм единствен...написах ви навъртаите за 2-3 месеца по 60-70 км. да видим как и що е ...ТС да не съм ходил на сервиз понеже внимателно съм избирал при покупката за 2 месеца има 7-8 хиляди без проблем...
                                ХАХАХАХАХ Кой каквото си кара това си го хвали!!!!!!
                                Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                                ех.. Малкото КуВе
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X